Заняття з лікувальної фізкультури

Програма корекційних занять з ЛФК
для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату
Вихідними положеннями повинні бути положення, що їх набуває людський організм послідовно в процесі розвитку і
вертикалізації.
Вихідними положеннями, у яких пропонується використовувати лікувальну гімнастику, є:
- положення лежачи на спині;
- положення лежачи на боці (відповідно правому і лівому);
- положення лежачи на животі;
- положення на животі з опорою на кисть;
- колінно-ліктьове положення;
- колінно-кистьове положення;
- положення стоячи на колінах із додатковою вертикальною опорою;
- положення стоячи.
При плануванні та проведенні занять з лікувальної фізкультури вчитель або інструктор ЛФК повинен врахувати особливості
організму дітей, їх знижені функціональні можливості, повільність адаптації до фізичних навантажень. Особистісно-орієнтований
підхід дуже важливий.
Тому вчитель або інструктор ЛФК досконально вивчає стан кожної дитини. На перших заняттях проходить оцінювання
фізичного розвитку, його тестування. Вивчаються рухові можливості, характер захворювання, його важкість, наявність супутніх
захворювань, виявляються можливі протипоказання для збільшення інтенсивності навантажень.

Педагогічні принципи лікувальної фізкультури:
1) Свідомість.
2) Активність.
3) Доступність. Вправи повинні бути простими, легкими для запам'ятовування та виконання.
4) Міцне засвоєння. Вправи треба добре вивчити, старанно виконувати, по можливості точно.
5) Систематичність.
6) Послідовність. Це додержання окремих принципів методики.
7) Наростання навантаження.
8) Усунення різких переходів у коливанні навантаження.
9) Емоційність





Комментариев нет:

Отправить комментарий

            БЛОГ АСИСТЕНТА ВЧИТЕЛЯ    МАРГАНЕЦЬКОЇ  ЗОШ І-ІІІ ст. № 3    КРЮЧКОВОЇ ВІКТОРІЇ ЛЕОНТІЇВНИ                     ...